31. januar 2007

Siste dag i Januar 07

No har ein heil måned gått i verda, og mange tenker tilbake på desse 31 dagane med eit smil, det gjer i alle fall eg. Mykje bra har skjedd, og lært mykje, MEN denne dagen har ein negativ efffekt på alle studentar, ja di las rett, studentar i Noreg.

Kvifor? Jau, for no har det gått 31 dagar i det nye semesteret, og det er enda mykje å lese, lære og få med seg. Har eg klart dette? Desverre må eg meddele at det er alt for mykje eg ikkje har gjort, øvd på piano, lest pensum og lært nye ting. Rart ein angrar så mykje på dette på slutten av måneden, men ikkje tenker på det på starten av måneden.

Men no skal eg starte eit nytt prosjekt. Eg skal kvar dag, eller annankvar skal eg halde dagbok her og fortelle kva nyttigt eg har gjort. Kvifor? Fordi då kan andre lese kva eg har gjort, og presset på meg blir litt større!

Takk for no, Lesast!

Ingen kommentarer: